kostifokus.blogg.se

Jag heter Andréa Jacobsson, studerar näringslära och fysiologi samtidigt som jag är elitidrottare. Hälsa är ett av mina största intressen och min ingång till hälsa kom via kosten och träning. Att få uppleva vilken förändring kosten kan göra är häftigt och något jag vill dela med mig av så därför känns det extra roligt att just du har hittat hit och vill veta mer!

Leverans från Bodystore

Publicerad 2015-04-05 10:44:03 i Allmänt,


I torsdags ringde min brevbärare på dörren och stod med ett paket från Bodystore i handen. Jag blev superglad över att det kom fram före påsk och har redan smakat på en bar från Barebar med smak av kokos/dadlar och den får högt betyg även om den var lite i det sötaste laget för mina smaklökar. Är väldigt taggad på att testa att baka något med Carobpulver, har tänkt mig muffins, rawfood bollar och eventuellt slänga i en sked i min ugnsbakade gröt - är det någon av er som har tips på något som blir gott med carob?
Ja ni ser ju själva vad som fanns med i mitt paket, ny smak på granola från Renée Voltaire, trekornsriskakor från Urtekram, Carobpulver och fyra bars - två från Barebar och två från Beond. 

Supernöjd med snabb leverans och bra pris från Bodystore så där kommer jag nog att handla fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela